¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Shopper Marketing: Neuromarketing Strategies to Win the Battle at the Shelf (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
198
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
20.3 x 12.7 x 1.1 cm
Peso
0.20 kg.
ISBN13
9781523842322
Categorías

Shopper Marketing: Neuromarketing Strategies to Win the Battle at the Shelf (en Inglés)

Peter Steidl (Autor) · Carl MacInnes (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

Shopper Marketing: Neuromarketing Strategies to Win the Battle at the Shelf (en Inglés) - Steidl, Peter ; MacInnes, Carl

Libro Físico

S/ 123,83

S/ 247,66

Ahorras: S/ 123,83

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 18 de Junio y el Martes 02 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Shopper Marketing: Neuromarketing Strategies to Win the Battle at the Shelf (en Inglés)"

This book offers a different take on shopper marketing: using insights from neuromarketing, it explores how the shopping brain works, and how these insights can be used to develop more effective shopper marketing strategies and tactics. Part 1 presents the neuromarketing foundation that modern shopper marketing is based on and outlines an easy to follow, eight step framework for developing effective shopper marketing strategies. Part 2 adds colour with a collection of case examples designed to get your creative juices flowing when you are looking for big new shopper marketing ideas. This book is for you if you want to develop a leading-edge shopper marketing capability or to review - and possibly update - your current shopper marketing practice. Carl MacInnes is a senior executive responsible for global shopper marketing practice at Fonterra, the world's largest dairy exporter. Dr Peter Steidl is a marketing consultant and neuromarketing expert who has worked with leading corporations in 20 countries on five continents.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes