¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Social Media Marketing Essentials You Always Wanted To Know (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
296
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 1.8 cm
Peso
0.49 kg.
ISBN13
9781636512204

Social Media Marketing Essentials You Always Wanted To Know (en Inglés)

Vibrant Publishers (Autor) · Kavita Kamath (Autor) · Vibrant Publishers · Tapa Dura

Social Media Marketing Essentials You Always Wanted To Know (en Inglés) - Kamath, Kavita ; Publishers, Vibrant

Libro Nuevo

S/ 268,06

S/ 536,13

Ahorras: S/ 268,06

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 09 de Agosto y el Viernes 23 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Social Media Marketing Essentials You Always Wanted To Know (en Inglés)"

Learn your way through the intricacies of social media marketing and come out at the top by effectively marketing your brand offerings.Social Media Marketing Essentials You Always Wanted To Know walks you through the fundamentals of the dynamic world of social media marketing, helping you understand what social media marketing is and how to use it to reach the audience you want and maximize your company's revenue.The book talks about the importance and scope of social media marketing, the comparison between traditional media and social media, what a media mix is, and how to formulate social media plans and strategies, to name a few. It further describes different types of content for social media marketing and how to tailor it for popular social media platforms like Facebook, Instagram, YouTube, X, etc. The differences between organic and paid marketing are crucial to formulating a cost-effective social media marketing strategy, and this book helps you with that as well.The book concludes with chapters on the metrics used to evaluate the success of a social media marketing plan, and the ethics surrounding the practice of social media marketing.This book will help you-Learn the process of coming up with a marketing strategyNavigate through the sea of social media platforms and create platform-specific contentExplore hashtags: Know when, where, and how to use themUnderstand the metrics and evaluate your social media marketing strategiesThe author, Dr. Kavita Kamath, boasts a doctorate in social media marketing and has 17+ years of teaching experience under the bag, so you know the book is reliable and holds a treasure of knowledge for anyone looking to gain a deeper understanding of the essentials of the subject matter.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes