¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Social Network Theory and Educational Change (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2010
Idioma
Inglés
N° páginas
344
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
1934742805
ISBN13
9781934742808

Social Network Theory and Educational Change (en Inglés)

Alan J. (Edt) Daly (Autor) · Harvard Education Pr · Tapa Blanda

Social Network Theory and Educational Change (en Inglés) - alan j. (edt) daly

Libro Nuevo

S/ 218,94

S/ 437,88

Ahorras: S/ 218,94

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 18 de Junio y el Lunes 01 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Social Network Theory and Educational Change (en Inglés)"

Social Network Theory and Educational Change offers a provocative and fascinating exploration of how social networks in schools can impede or facilitate the work of education reform. Drawing on the work of leading scholars, the book comprises a series of studies examining networks among teachers and school leaders, contrasting formal and informal organizational structures, and exploring the mechanisms by which ideas, information, and influence flow from person to person and group to group. The case studies provided in the book reflect a rich variety of approaches and methodologies, showcasing the range and power of this dynamic new mode of analysis. An introductory chapter places social network theory in context and explains the basic tools and concepts, while a concluding chapter points toward new directions in the field. Taken together, they make a powerful statement: that the success or failure of education reform ultimately is not solely the result of technical plans and blueprints, but of the relational ties that support or constrain the pace, depth, and direction of change. This unique volume provides an invaluable introduction to an emerging and increasingly important field of education research.Contributors Include: Stephen P. Borgatti and Brandon Ofem; Cynthia E. Coburn, Linda Choi, and Willow Mata; Allison Atteberry and Anthony S. Bryk; Russell P. Cole and Elliot H. Weinbaum; Nienke M. Moolenaar and Peter Sleegers; Kira J. Baker-Doyle and Susan A. Yoon; James P. Spillane, Kaleen Healey, and Chong Min Kim; William R. Penuel, Kenneth A. Frank, and Ann Krause; Kara Finnigan and Alan J. Daly; Julie M. Hite, Steven J. Hite, Christopher B. Mugimu, and Yusuf Nsubuga; Kenneth A. Frank, Chong Min Kim, and Dale Belman; Jorge Ávila de Lima.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes