Envío GRATIS a TODO el Perú ¡Feliz día del libro!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Story Driven: You Don'T Need to Compete When you Know who you are (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
194
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
20.3 x 13.3 x 1.1 cm
Peso
0.23 kg.
ISBN13
9780994432810

Story Driven: You Don'T Need to Compete When you Know who you are (en Inglés)

Bernadette Jiwa (Autor) · Perceptive Press · Tapa Blanda

Story Driven: You Don'T Need to Compete When you Know who you are (en Inglés) - Jiwa, Bernadette

Libro Nuevo

S/ 65,24

S/ 130,48

Ahorras: S/ 65,24

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 16 de Mayo y el Jueves 30 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Story Driven: You Don'T Need to Compete When you Know who you are (en Inglés)"

"When you have something to say, you don't need to shout. Bernadette Jiwa helps us learn how to create the change we seek to make in the world."SETH GODINEvery one of us-regardless of where we were born, how we were brought up, how many setbacks we've endured or privileges we've been afforded-has been conditioned to compete to win. Ironically, the people who create fulfilling lives and careers-the ones we respect, admire and try to emulate-choose an alternative path to success. They have a powerful sense of identity. They don't worry about differentiating themselves from the competition or obsess about telling the right story. They tell the real story instead. Successful organisations and the people who create, build and lead them don't feel the need to compete, because they know who they are and they're not afraid to show us.How about you?What do you stand for?Where are you headed and why?What's been the making of you?What will make your career or company great?You must be able to answer these questions if you want to build a great company, thriving entrepreneurial venture or fulfilling career. Whether you're an individual or you're representing an organisation or a movement, a city or a country, Story Driven gives you a framework to help you consistently articulate, live and lead with your story. This book is about how to stop competing and start succeeding by being who you are, so you can do work you're proud of and create the future you want to see.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes