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portada Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity, Global Edition (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
600
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781292314969
N° edición
5

Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity, Global Edition (en Inglés)

Kevin Lane Keller; Vanitha Swaminathan (Autor) · Pearson · Tapa Blanda

Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity, Global Edition (en Inglés) - Kevin Lane Keller; Vanitha Swaminathan

4 estrellas - de un total de 5 estrellas 1 opiniones
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Reseña del libro "Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity, Global Edition (en Inglés)"

This title is a Pearson Global Edition. The Editorial team at Pearson has worked closely with educators around the world to include content which is especially relevant to students outside the United States.  For courses in brand management. Create profitable brand strategies by building, measuring, and managing brand equity Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity looks at branding from the perspective of the consumer, and provides a framework that identifies, defines, and measures brand equity. Using insight from both academics and industry practitioners, the text draws on illustrative examples and case studies of brands marketed in the US and all over the world. New co-author and award-winning scholar Vanitha Swaminathan, joins Kevin Lane Keller on this exciting, new 5th Edition. This edition also features a greater focus on digital branding, so students are aware of the exciting new opportunities and daunting challenges brands must face in connecting with today’s consumers.

Opiniones del libro

Demian BausMiércoles 20 de Abril, 2022
Compra Verificada

" A diferencia de la edición anterior, se nota el contenido más académico y científico de la coautora Vanitha Swaminathan. Posicionándolo fuertemente por encima de aquellos otros textos de construcción de activos intangibles globales, enfocados en experiencias profesionales solamente. "

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Preguntas frecuentes sobre el libro

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La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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