¡Envíos GRATIS a todo el Perú por compras superiores a S/89.00!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Study Guide to the Diary of a Young Girl by Anne Frank (Bright Notes) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
124
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 0.7 cm
Peso
0.15 kg.
ISBN13
9781645420248

Study Guide to the Diary of a Young Girl by Anne Frank (Bright Notes) (en Inglés)

Intelligent Education (Autor) · Dexterity · Tapa Blanda

Study Guide to the Diary of a Young Girl by Anne Frank (Bright Notes) (en Inglés) - Intelligent Education

Libro Nuevo

S/ 62,61

S/ 125,22

Ahorras: S/ 62,61

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 07 de Mayo y el Martes 21 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Study Guide to the Diary of a Young Girl by Anne Frank (Bright Notes) (en Inglés)"

A comprehensive study guide offering in-depth explanation, essay, and test prep for Anne Frank's The Diary of a Young Girl, arguably one of the most powerful Holocaust memoirs of the World War II era. As an historic account of World War II, Anne Frank's diary has provided a firsthand account of a life in hiding as a Jew in Nazi Germany. Moreover, the journal has kept alive the spirit of an exceptional young person whose thoughts have broadened the perspective of millions. This Bright Notes Study Guide explores the context and history of Frank's classic work, helping students to thoroughly explore the reasons it has stood the literary test of time. Each Bright Notes Study Guide contains: - Introductions to the Author and the Work- Character Summaries- Plot Guides- Section and Chapter Overviews- Test Essay and Study Q&As The Bright Notes Study Guide series offers an in-depth tour of more than 275 classic works of literature, exploring characters, critical commentary, historical background, plots, and themes. This set of study guides encourages readers to dig deeper in their understanding by including essay questions and answers as well as topics for further research.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes