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portada Sustainable Marketing: How to Drive Profits with Purpose (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
320
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.6 x 15.5 x 3.3 cm
Peso
0.25 kg.
ISBN13
9781472979131
N° edición
1

Sustainable Marketing: How to Drive Profits with Purpose (en Inglés)

Michelle Carvill (Autor) · Gemma Butler (Autor) · Geraint Evans (Autor) · Bloomsbury Business · Tapa Dura

Sustainable Marketing: How to Drive Profits with Purpose (en Inglés) - Carvill, Michelle ; Butler, Gemma ; Evans, Geraint

Libro Nuevo

S/ 97,34

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  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Sustainable Marketing: How to Drive Profits with Purpose (en Inglés)"

Sustainable Marketing is the essential guide to implementing, maintaining and scaling sustainability in any marketing initiative. Sustainable Marketing represents the new benchmark for modern marketing. It emphasizes the importance of sustainability in modern marketing, before providing a comprehensive guide to implementing and driving sustainable practices in any organization. It draws upon both professional experiences and academic research, featuring in-depth case studies that are supported by facts, figures, commentary, interviews and analysis. In the modern age of authenticity and transparency, consumers are no longer content with brands that are dismissive of, or even apathetic to, sustainability. This includes, but isn't limited to, environmental factors - brands are expected to convey understanding, concern and proactivity, whether this applies to their carbon footprint, employee welfare or charitable contribution. Sustainable marketing isn't just great for the environment--it also results in a loyal consumer base and a widely respected brand identity.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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