¡Envío GRATIS a TODO el Perú desde S/89!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teaching and Evaluating Music Performance at University: Beyond the Conservatory Model (Isme Series in Music Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
268
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.4 cm
Peso
0.38 kg.
ISBN13
9781032236179
N° edición
1

Teaching and Evaluating Music Performance at University: Beyond the Conservatory Model (Isme Series in Music Education) (en Inglés)

John Encarnacao (Ilustrado por) · Diana Blom (Ilustrado por) · Routledge · Tapa Blanda

Teaching and Evaluating Music Performance at University: Beyond the Conservatory Model (Isme Series in Music Education) (en Inglés) - Encarnacao, John ; Blom, Diana

Libro Nuevo

S/ 162,81

S/ 325,62

Ahorras: S/ 162,81

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 18 de Junio y el Jueves 04 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teaching and Evaluating Music Performance at University: Beyond the Conservatory Model (Isme Series in Music Education) (en Inglés)"

Fresh perspectives on teaching and evaluating music performance in higher education are offered in this book. One-to-one pedagogy and Western art music, once default positions of instrumental teaching, are giving way to a range of approaches that seek to engage with the challenges of the music industry and higher education sector funding models of the twenty-first century. Many of these approaches - formal, informal, semi-autonomous, notated, using improvisation or aleatory principles, incorporating new technology - are discussed here. Chapters also consider the evolution of the student, play as a medium for learning, reflective essay writing, multimodal performance, interactivity and assessment criteria. The contributors to this edited volume are lecturer-practitioners - choristers, instrumentalists, producers and technologists who ground their research in real-life situations. The perspectives extend to the challenges of professional development programs and in several chapters incorporate the experiences of students. Grounded in the latest music education research, the book surveys a contemporary landscape where all types of musical expression are valued; not just those of the conservatory model of decades past. This volume will provide ideas and spark debate for anyone teaching and evaluating music performance in higher education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes