Por pocos días: ¡Envío GRATIS a TODO el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teaching Mathematics Conceptually: Guiding Instructional Principles for 5-10 Year Olds (Math Recovery) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
184
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781529791846
N° edición
1

Teaching Mathematics Conceptually: Guiding Instructional Principles for 5-10 Year Olds (Math Recovery) (en Inglés)

Beth L. Macdonald; Jonathan N. Thomas (Autor) · Corwin Uk · Tapa Dura

Teaching Mathematics Conceptually: Guiding Instructional Principles for 5-10 Year Olds (Math Recovery) (en Inglés) - Beth L. Macdonald; Jonathan N. Thomas

Libro Nuevo

S/ 290,11

S/ 580,23

Ahorras: S/ 290,11

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 07 de Junio y el Jueves 20 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teaching Mathematics Conceptually: Guiding Instructional Principles for 5-10 Year Olds (Math Recovery) (en Inglés)"

This book expands upon the guiding principles at the heart of Math Recovery(R) instruction, exploring their connections with learning theory, practical application in the classroom and their wider links to agreed concepts of high-quality mathematics teaching. It provides a well-rounded overview of all major aspects of mathematics teaching including inquiry-based and constructivist approaches, planning and assessment, and strategies that offer children opportunities for reflection, satisfaction and increasing challenge. Particular focus is placed on equitable and inclusive practices in mathematics and how we can develop teaching that connects with the abilities, cultures, and lived experiences of all children. This is essential reading for all teachers familiar with the Math Recovery(R) approach and classroom mathematics teachers in elementary and primary schools everywhere seeking to enhance their own professional knowledge and understanding. Beth L. MacDonald is an associate professor in Early Childhood Mathematics Education in the School of Teaching and Learning at Illinois State University. Jonathan N. Thomas is an associate professor of mathematics education and the chairperson of the Department of STEM Education at the University of Kentucky.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes