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portada the artistry of mixing drinks (1934) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
20.3 x 13.3 x 1.1 cm
Peso
0.21 kg.
ISBN13
9781440438462

the artistry of mixing drinks (1934) (en Inglés)

Ross Brown (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

the artistry of mixing drinks (1934) (en Inglés) - Brown, Ross

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "the artistry of mixing drinks (1934) (en Inglés)"

A complete reproduction of the Vintage Cocktail Book bestseller "The Artistry Of Mixing Drinks" written by Frank Meier (RITZ Bar, Paris), originally published 1934. "Frank Meier's book enables one to enjoy at home or elsewhere the various drinks which he has made and served to a world-wide clientele. His many friends and admirers will welcome his work, which gives the secret formulas. Once more, even though absent, they will have those delicious drinks which Frank alone can serve." Dedicated to all cocktail lovers and bartenders. Feel free to take a look at our complete Reprint Catalog of VINTAGE COCKTAIL BOOKS at www.VintageCocktailBooks.com

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