¡Envío GRATIS a TODO el Perú desde S/89!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Brompton: Engineering for Change (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
288
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.1 x 16.3 x 3.8 cm
Peso
0.73 kg.
ISBN13
9781615199563

The Brompton: Engineering for Change (en Inglés)

Dan Davies (Autor) · William Butler-Adams (Autor) · Experiment · Tapa Dura

The Brompton: Engineering for Change (en Inglés) - Butler-Adams, William ; Davies, Dan

Libro Nuevo

S/ 113,36

S/ 226,73

Ahorras: S/ 113,36

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 17 de Junio y el Lunes 01 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Brompton: Engineering for Change (en Inglés)"

The story of how Brompton, the iconic folding bicycle that you can take anywhere--and that can take you anywhere--grew from a small cult bike company to a multimillion-dollar business Lightweight, compact, distinctively styled, and now, electric: The Brompton isn't the only folding bicycle--or even the first. But everyone who has been on one will enthusiastically testify to its marvelous design (virtually unchanged over decades) and the particular joy of riding it. Will Butler-Adams, CEO of Brompton Bicycles, has been at the company for twenty years. Initially, he worked as an engineer for Andrew Ritchie, the bike's brilliant inventor and the business's founder, before taking the helm in 2008. Butler-Adams's heartfelt mission is to grow and promote sustainable urban transportation and to improve city-dwellers' lives everywhere. Under his leadership, Brompton has grown from making a few hundred bikes a year to over 90,000, with revenue of $130 million. But progress hasn't always been easy: There have been boardroom struggles, supply-chain problems, and conflicts with founder Andrew Ritchie. In The Brompton, Butler-Adams brings to life what it means to grow a company to global scale. He also tells the stories of the people who make the Brompton and the people who ride it. And he explains how customers all around the world fell in love with a brand that never set out to be a brand.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes