Por pocos días: ¡Envío GRATIS a TODO el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Control Techniques Drives and Controls Handbook (Energy Engineering) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2009
Idioma
Inglés
N° páginas
400
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
24.1 x 16.3 x 4.6 cm
Peso
1.32 kg.
ISBN
1849190135
ISBN13
9781849190138
N° edición
0002

The Control Techniques Drives and Controls Handbook (Energy Engineering) (en Inglés)

Bill Drury (Autor) · Institution of Engineering & Technology · Tapa Dura

The Control Techniques Drives and Controls Handbook (Energy Engineering) (en Inglés) - Drury, Bill

Libro Nuevo

S/ 657,90

S/ 1.315,81

Ahorras: S/ 657,90

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 07 de Junio y el Viernes 21 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Control Techniques Drives and Controls Handbook (Energy Engineering) (en Inglés)"

Variable speed drives and the associated electrical motors play a central role in industry as well as the buildings in which we live, work and are entertained. They are arguably the most potent tool we have in the quest to save energy and thereby reduce our carbon footprint. Their rate of development has been rapid and today's product is in many ways unrecognisable from its ancestors of even twenty years ago. Development continues apace for the components used in the products, the products themselves and the ways in which the products are used. This book contains a great deal of practical information for drives and industrial engineers who use motors and drives. It is a comprehensive guide to the technology underlying drives and motors. It contains sufficient theory to give both user and student an insight into the design of these components and thereby the constraints and opportunities that exist. It has been radically revised and expanded from the previous edition to contain much new information. The practical grounding of this book makes it a reference work that has a place on the shelf of students as well as practising engineers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes