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portada The Everything Guide to Customer Engagement: Connect with Customers To: Build Trust, Foster Loyalty, and Grow a Successful Business (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
304
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.5 x 20.2 x 1.8 cm
Peso
0.44 kg.
ISBN13
9781440580550
N° edición
1

The Everything Guide to Customer Engagement: Connect with Customers To: Build Trust, Foster Loyalty, and Grow a Successful Business (en Inglés)

Linda Pophal (Autor) · Everything · Tapa Blanda

The Everything Guide to Customer Engagement: Connect with Customers To: Build Trust, Foster Loyalty, and Grow a Successful Business (en Inglés) - Pophal, Linda

Libro Físico

S/ 81,48

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "The Everything Guide to Customer Engagement: Connect with Customers To: Build Trust, Foster Loyalty, and Grow a Successful Business (en Inglés)"

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El libro está escrito en Inglés.
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