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portada The Measurement and Development of Empathy in Nursing (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
214
Encuadernación
Tapa Dura
Peso
0.40 kg.
ISBN13
9781138724372

The Measurement and Development of Empathy in Nursing (en Inglés)

William Reynolds (Autor) · Routledge · Tapa Dura

The Measurement and Development of Empathy in Nursing (en Inglés) - Reynolds, William

Libro Físico

S/ 395,71

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  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "The Measurement and Development of Empathy in Nursing (en Inglés)"

This title was first published in 2000: Empathy is known to be crucial to helping relationships, but professional helpers, including nurses, do not normally display much empathy as it has not been measured in clients' terms and accordingly taught. This text examines a study in which a client-centred empathy scale was developed - the client-centred measure of empathy was found to be reliable and valid and a course designed to teach nurses to offer empathy in clients' terms was effective. The findings of the study have implications for the future design of nurse eduction and the goals of the health service.

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