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portada The Multisensory Driver: Implications for Ergonomic car Interface Design (Human Factors in Road and Rail Transport) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
158
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781138075849
N° edición
1

The Multisensory Driver: Implications for Ergonomic car Interface Design (Human Factors in Road and Rail Transport) (en Inglés)

Cristy Ho Charles Spence (Autor) · Crc Press · Tapa Blanda

The Multisensory Driver: Implications for Ergonomic car Interface Design (Human Factors in Road and Rail Transport) (en Inglés) - Cristy Ho Charles Spence

Libro Físico

S/ 250,98

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  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "The Multisensory Driver: Implications for Ergonomic car Interface Design (Human Factors in Road and Rail Transport) (en Inglés)"

This book is dedicated to furthering the design of ergonomic multisensory interfaces by highlighting recent evidence in this area emerging from the fast-growing field of cognitive neuroscience. It focuses primarily on two aspects of driver information-processing: multisensory interactions and the spatial distribution of attention in driving.

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