Compartir
The Politics of Time and Youth in Brand India: Bargaining With Capital (Diversity and Plurality in South Asia) (en Inglés)
Jyotsna Kapur (Autor)
·
Anthem Press
· Tapa Dura
The Politics of Time and Youth in Brand India: Bargaining With Capital (Diversity and Plurality in South Asia) (en Inglés) - Jyotsna Kapur
S/ 548,29
S/ 1.096,58
Ahorras: S/ 548,29
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 20 de Mayo y el
Lunes 03 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "The Politics of Time and Youth in Brand India: Bargaining With Capital (Diversity and Plurality in South Asia) (en Inglés)"
This book traces the heightened time-consciousness that has emerged since the 1990s in popular Indian discourses – across cinema, television, print and consumer culture – and argues that these anxieties concerning time are symptomatic of the struggle between labor and capital. Drawing on critical theory, cinema and media studies and Marxist-feminist concepts, Kapur shows how the recent political-economic shift in India toward neoliberalism has been accompanied by a new emphasis on youth and a preoccupation with change, novelty and the acceleration of time, with profound consequences for conceptions of time, youth and the relations between generations.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.