¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Space and Practice of Reading: A Case Study of Reading and Social Class in Singapore (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
130
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781138365766
N° edición
1

The Space and Practice of Reading: A Case Study of Reading and Social Class in Singapore (en Inglés)

Chin Ee Loh (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

The Space and Practice of Reading: A Case Study of Reading and Social Class in Singapore (en Inglés) - Loh, Chin Ee

Libro Nuevo

S/ 171,48

S/ 342,97

Ahorras: S/ 171,48

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 12 de Julio y el Martes 30 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Space and Practice of Reading: A Case Study of Reading and Social Class in Singapore (en Inglés)"

Mirroring worldwide debates on social class, literacy rates, and social change, this study explores the intersection between reading and social class in Singapore, one of the top scorers on the Programme for International Assessment (PISA) tests, and questions the rhetoric of social change that does not take into account local spaces and practices. This comparative study of reading practices in an elite school and a government school in Singapore draws on practice and spatial perspectives to provide critical insight into how taken-for-granted practices and spaces of reading can be in fact unacknowledged spaces of inequity. Acknowledging the role of social class in shaping reading education is a start to reconfiguring current practices and spaces for more effective and equitable reading practices. This book shows how using localized, contextualized approaches sensitive to the home, school, national and global contexts can lead to more targeted policy and practice transformation in the area of reading instruction and intervention. Chapters in the book include: - Becoming a Reader: Home-School Connections- Singaporean Boys Constructing Global Literate Selves: School-Nation Connections- Levelling the Reading Gap: Socio-Spatial Perspectives The book will be relevant to literacy scholars and educators, library science researchers and sociologists interested in the intersection of class and literacy practices in the 21st century.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes