¡Envío GRATIS a TODO el Perú desde S/89!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Successful Marketing Plan: How to Create Dynamic, Results Oriented Marketing, 4th Edition (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2011
Idioma
Inglés
N° páginas
608
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
27.2 x 21.6 x 3.6 cm
Peso
1.43 kg.
ISBN13
9780071745574
N° edición
0004

The Successful Marketing Plan: How to Create Dynamic, Results Oriented Marketing, 4th Edition (en Inglés)

Scott Cooper (Autor) · Roman Hiebing (Autor) · Steve Wehrenberg (Autor) · McGraw-Hill Companies · Tapa Blanda

The Successful Marketing Plan: How to Create Dynamic, Results Oriented Marketing, 4th Edition (en Inglés) - Hiebing, Roman ; Cooper, Scott ; Wehrenberg, Steve

Libro Nuevo

S/ 202,35

S/ 404,70

Ahorras: S/ 202,35

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 29 de Mayo y el Miércoles 12 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Successful Marketing Plan: How to Create Dynamic, Results Oriented Marketing, 4th Edition (en Inglés)"

The planning guide marketers have relied on for two decades--updated and expanded For more than 20 years, The Successful Marketing Plan has been the marketing professionals' go-to guide for creating plans that define and fulfill the needs of their target markets. In this substantially revised and expanded fourth edition, Roman Hiebing, Jr., Scott Cooper, and Steve Wehrenberg outline how to develop proven objectives, strategies, and tactics that deliver the bottom line. Separating the plan into 10 market-proven, manageable components, The Successful Marketing Plan explains how to: Find the data you need to develop your plan Identify growth target markets Set realistic sales objectives Position your products through a strong branding program Condense your plan into a workable calendar of activities Arrive at a realistic budget and payback schedule Evaluate and test the plan's effectiveness The authors of The Successful Marketing Plan have made extensive revisions to more than 50 percent of the book's content--from a new planning model to a more user-friendly business review section to a complete revision of the strategy chapters including a new message strategy chapter. Plus, the book contains completely updated chapters on advertising, media content, and interactive communications, in addition to updates in information sources, planning charts, and the Idea Starters appendix, which has more than 1,000 tactical ideas tied to specific objectives. Great marketing begins with a great marketing plan. Use The Successful Marketing Plan to build a focused "real-world" marketing plan that will enable your company to thrive and grow in today's cost-conscious, winner-take-all competitive arena.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes