¡Envío GRATIS a TODO el Perú desde S/89!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Virtual Customer: A new Paradigm for Improving Customer Relations in Libraries and Information Services (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2005
Idioma
Inglés
N° páginas
385
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
3598218451
ISBN13
9783598218453

The Virtual Customer: A new Paradigm for Improving Customer Relations in Libraries and Information Services (en Inglés)

Sueli Mara Soares Pinto Ferreira (Editor); Et Al. (Autor) · K.G. Saur · Tapa Dura

The Virtual Customer: A new Paradigm for Improving Customer Relations in Libraries and Information Services (en Inglés) - Sueli Mara Soares Pinto Ferreira (Editor); Et Al.

Libro Nuevo

S/ 1.229,43

S/ 2.458,86

Ahorras: S/ 1.229,43

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 29 de Mayo y el Miércoles 12 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Virtual Customer: A new Paradigm for Improving Customer Relations in Libraries and Information Services (en Inglés)"

Satellite Meeting Sao Paulo, Brazil, August 18-20, 2004. For several years the concept of "virtual client" or "virtual customer" has been part of the world of libraries and information services. This publication contains the proceedings of a satellite meeting on this topic, organized by the Management and Marketing Section of IFLA and held in Sao Paulo, Brazil in August 2004. It contains papers from more general points of views such as the democratization of access to digital information to more specific questions such as virtual libraries and new services, not forgetting user and librarian education, web site design, more specialized information, etc. The readers of these proceedings will find along these pages a very stimulating content which will guide them towards better services for virtual clients. Papers are presented in the original language of their presentation (Portuguese, French, Spanish and English) with summaries in these four languages.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes