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portada The Water-Energy-Food Nexus: Concept and Assessments (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
216
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.2 cm
Peso
0.33 kg.
ISBN13
9789811602412

The Water-Energy-Food Nexus: Concept and Assessments (en Inglés)

Subramanian Senthilkannan Muthu (Ilustrado por) · Springer · Tapa Blanda

The Water-Energy-Food Nexus: Concept and Assessments (en Inglés) - Muthu, Subramanian Senthilkannan

Libro Nuevo

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Reseña del libro "The Water-Energy-Food Nexus: Concept and Assessments (en Inglés)"

Water, Energy and Food are the very basic necessities of human life and all the three of them are interconnected with each other, this connection being called the Water-Energy-Food nexus. Water is an inevitable element to energy and food systems to work. Water is essential for the growth of crops and produce energy and it consumes a lot of energy to treat and move water. Food and energy are equally dependent upon each other as well. This book highlights with various examples and case studies from around the World, the importance of this concept.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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