Por pocos días: ¡Envío GRATIS a TODO el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Theoretical Issues of Using Simulations and Games in Educational Assessment (Routledge Research in Digital Education and Educational Technology) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
258
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.6 cm
Peso
0.54 kg.
ISBN13
9780367243685

Theoretical Issues of Using Simulations and Games in Educational Assessment (Routledge Research in Digital Education and Educational Technology) (en Inglés)

Harold F. O'Neil (Ilustrado por) · Eva L. Baker (Ilustrado por) · Ray S. Perez (Ilustrado por) · Routledge · Tapa Dura

Theoretical Issues of Using Simulations and Games in Educational Assessment (Routledge Research in Digital Education and Educational Technology) (en Inglés) - O'Neil, Harold F. ; Baker, Eva L. ; Perez, Ray S.

Libro Nuevo

S/ 456,97

S/ 913,93

Ahorras: S/ 456,97

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 25 de Junio y el Jueves 11 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Theoretical Issues of Using Simulations and Games in Educational Assessment (Routledge Research in Digital Education and Educational Technology) (en Inglés)"

Presenting original studies and rich conceptual analyses, this volume reports on theoretical issues involved in the use of simulations and games in educational assessment. Chapters consider how technologies can be used to effectively assess, modify, and enhance learning and assessment in education and training.By highlighting theoretical issues arising from the use of games and simulations as assessment tools for selection and classification, training, and evaluation across educational and workplace contexts, the volume offers both broad conceptual views on assessment, as well as rich descriptions of various, context-specific applications. Through a focus that includes both quantitative and qualitative approaches, policy implications, meta-analysis, and constructs, the volume highlights commonalities and divergence in theoretical research being conducted in relation to K-12, post-secondary, and military education and assessment. In doing so, the collection enhances understanding of how games and simulations can intersect with the science of learning to improve educational outcomes.Given its rigorous and multidisciplinary approach, this book will prove an indispensable resource for researchers and scholars in the fields of educational assessment and evaluation, educational technology, military psychology, and educational psychology.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes