¡Envío GRATIS a TODO el Perú desde S/89!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Theorizing Shadow Education and Academic Success in East Asia (Studies in Curriculum Theory Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
278
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780367564612
N° edición
1

Theorizing Shadow Education and Academic Success in East Asia (Studies in Curriculum Theory Series) (en Inglés)

Young Chun Kim; Jung-Hoon Jung (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Theorizing Shadow Education and Academic Success in East Asia (Studies in Curriculum Theory Series) (en Inglés) - Young Chun Kim; Jung-Hoon Jung

Libro Nuevo

S/ 148,85

S/ 297,71

Ahorras: S/ 148,85

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 18 de Junio y el Jueves 04 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Theorizing Shadow Education and Academic Success in East Asia (Studies in Curriculum Theory Series) (en Inglés)"

This volume tackles perceived myths surrounding the academic excellence of East Asian students, and moves beyond Western understanding to offer in-depth analysis of the crucial role that shadow education plays in students' academic success. Featuring a broad range of contributions from countries including Japan, China, Taiwan, and Singapore, chapters draw on rich qualitative research to place in the foreground the lived experiences of students, teachers, and parents in East Asian countries. In doing so, the text provides indigenous insights into the uses, values, and meanings of shadow education and highlights unknown cultural and regional aspects, as well as related phenomena including trans-boundary learning culture, nomadic learning, individualized learning, and the post-schooling era. Ultimately challenging the previously dominating Western perspective on shadow education, the volume offers innovative theorization to highlight shadow education as a phenomenon which cannot be overlooked in broader discussion of East Asian educational performance, systems, and policy. Offering pioneering insights into the growing phenomenon of shadow education, this text will benefit researchers, academics, and educators with an interest in international and comparative education, curriculum studies, and East Asian educational practices and policy. Those interested in the sociology of education and educational policy will also benefit from this book.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes