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portada Thinking Clearly About Death (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
256
Encuadernación
Tapa Blanda
Peso
0.90
ISBN
087220426X
ISBN13
9780872204263
N° edición
2

Thinking Clearly About Death (en Inglés)

Jay F. Rosenberg (Autor) · Hackett Publishing Co, Inc · Tapa Blanda

Thinking Clearly About Death (en Inglés) - Jay F. Rosenberg

Libro Nuevo

S/ 102,37

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  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Thinking Clearly About Death (en Inglés)"

Jay Rosenberg's penetrating and persuasively argued analysis of the central metaphysical and moral questions pertaining to death has been updated and revised to expand and deepen several of its key arguments and to address conceptual developments of the past fifteen years. Among the topics discussed are: Life After Death; The Limits of Theorizing; The Limits of Imagination; Death and Personhood; Values and Rights; Mercy Killing; Prolonging Life; Rational Suicide; and One's Own Death. Rosenberg's prose is lucid, lively, thoroughly absorbing, and accessible to introductory-level readers. Essential reading for anyone interested in reflecting on this engaging topic.

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El libro está escrito en Inglés.
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