Compartir
Ultrasound Teaching Manual: The Basics of Performing and Interpreting Ultrasound Scans (en Inglés)
Matthias Hofer (Autor)
·
Thieme Publishing Group
· Tapa Blanda
Ultrasound Teaching Manual: The Basics of Performing and Interpreting Ultrasound Scans (en Inglés) - Matthias Hofer
S/ 263,07
S/ 526,15
Ahorras: S/ 263,07
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: España
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Martes 14 de Mayo y el
Viernes 24 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Ultrasound Teaching Manual: The Basics of Performing and Interpreting Ultrasound Scans (en Inglés)"
Step by Step to Proficiency in Diagnostic Ultrasound This workbook is divided into lessons that guide you―like an instructor in an ultrasound course―systematically through the individual organ systems and body regions. Key features of the fourth edition:Special multiple-exposure photos demonstrate the dynamics of handling the transducerTriplet-image units vividly illustrate transducer positioning, the ultrasound image, and relevant anatomyReference numbers on the accompanying diagrams help you to both actively develop your knowledge and to test it at any time. The legend located on the back cover flap is the key to the reference numbers that are used consistently in each diagram.Quiz images at the end of each chapter are the perfect tool for rigorous self-evaluationPhysical fundamentals are presented in vibrant, illustrative diagramsNumerous practical tips and tricks make it easy to familiarize yourself with ultrasoundA primer on ultrasound interpretation explains specialized terminology concisely and clearlyPrecise descriptions of algorithms for transducer positioning facilitate real-time examinations Videos (online access) showing relevant ultrasound anatomy, optimal transducer positioning, and the images you will see on the monitor during examination let you experience the content live―a perfect complement to the book that will greatly improve your retention of the material. This book includes complimentary access to a digital copy on https://medone.thieme.com.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.