¡Envío GRATIS a TODO el Perú desde S/89!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Understanding Assessment: Purposes, Perceptions, Practice (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
232
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138171770
N° edición
1

Understanding Assessment: Purposes, Perceptions, Practice (en Inglés)

David Lambert (Autor) · David Lines (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Understanding Assessment: Purposes, Perceptions, Practice (en Inglés) - Lambert, David ; Lines, David

Libro Físico

S/ 558,55

S/ 1.117,10

Ahorras: S/ 558,55

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 05 de Junio y el Jueves 20 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Understanding Assessment: Purposes, Perceptions, Practice (en Inglés)"

This is the first title in this new series, which is aimed principally at secondary PGCE and BAEd students and school- and HEI-based tutors.Each book provides a digest of the central issues around a particular topic or issues, grounded in or supported by examples of good practice, with suggestions for further reading, study and investigation. The books are not intended as 'how to' books, but rather as books which will help students and teachers to explore and understand critical theoretical issues in ways that are challenging, that invite critical reappraisals of taken-for-granted practices and perceptions, and that provide appropriate links between theory and practice. Issues related to equal opportunities and special needs are included in each separate volume . There are boxes of questions, 'think abouts', further reading, and bulleted summary lists for the reader. This book is written specifically for teachers-in-training which will clarify the 'big picture' of monitoring and assessment and makes the crucial distinctions in this large (and still taken-for-granted) field. The authors have written widely on assessment matters and have also worked in various capacities for the QCA (and its former manifestations). They are also engagerd in initial teacher education and so know the level and market extremely well.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes