Por pocos días: ¡Envío GRATIS a TODO el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Using Cognitive and Affective Metrics in Educational Simulations and Games (Routledge Research in Digital Education and Educational Technology) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
244
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781032005416
N° edición
1

Using Cognitive and Affective Metrics in Educational Simulations and Games (Routledge Research in Digital Education and Educational Technology) (en Inglés)

Harold F. O'neil (Editor), Eva L. Baker (Editor), Ray S. Perez (Editor), Stephen E. Watson (Editor) (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Using Cognitive and Affective Metrics in Educational Simulations and Games (Routledge Research in Digital Education and Educational Technology) (en Inglés) - Harold F. O'neil (Editor), Eva L. Baker (Editor), Ray S. Perez (Editor), Stephen E. Watson (Editor)

Libro Nuevo

S/ 150,79

S/ 301,59

Ahorras: S/ 150,79

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 27 de Junio y el Lunes 15 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Using Cognitive and Affective Metrics in Educational Simulations and Games (Routledge Research in Digital Education and Educational Technology) (en Inglés)"

Presenting original studies and rich conceptual analyses, this volume explores how cognitive and affective metrics can be used to effectively assess, modify, and enhance learning and assessment outcomes of simulations and games used in education and training.The volume responds to the increasing use of computer-based simulations and games across academic and professional sectors by bringing together contributions from different research communities, including K-12 and postsecondary education, medical, and military contexts. Drawing on empirical results, the chapter authors focus on the design and assessment of educational simulations and games. They describe how quantitative and qualitative metrics can be used effectively to evaluate and tailor instructional resources to the cognitive and affective needs of the individual learner. In doing so, the volume enhances understanding of how games and simulations can intersect with the science of learning to improve educational outcomes. Given its rigorous and multidisciplinary approach, this book will prove an indispensable resource for researchers and scholars in the fields of educational assessment and evaluation, educational technology, military psychology, and educational psychology.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes