Por pocos días: ¡Envío GRATIS a TODO el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Using Games and Simulations for Teaching and Assessment: Key Issues (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780415737876

Using Games and Simulations for Teaching and Assessment: Key Issues (en Inglés)

Harold F. O'neil Eva L. Baker Ray S. Perez (Autor) · Routledge Chapman Hall · Tapa Dura

Using Games and Simulations for Teaching and Assessment: Key Issues (en Inglés) - Harold F. O'neil Eva L. Baker Ray S. Perez

Libro Físico

S/ 635,33

S/ 1.270,67

Ahorras: S/ 635,33

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 13 de Junio y el Viernes 28 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Using Games and Simulations for Teaching and Assessment: Key Issues (en Inglés)"

Using Games and Simulations for Teaching and Assessment: Key Issues comprises a multidisciplinary investigation into the issues that arise when using games and simulations for educational purposes. Using both theoretical and empirical analyses, this collection examines cognitive, motivational, and psychometric issues with a focus on STEM content. Unlike other research-based volumes that focus solely on game design or the theoretical basis behind gaming, this book unites previously disparate communities of researchers--from civilian to military contexts as well as multiple disciplines--to critically explore current problems and illustrate how instructionally effective games and simulations should be planned and evaluated.While computer-based simulations and games have the potential to improve the quality of education and training, Using Games and Simulations for Teaching and Assessment: Key Issues shows how the science of learning should underlie the use of such technologies. Through a wide-ranging yet detailed examination, chapter authors provide suggestions for designing and developing games, simulations, and intelligent tutoring systems that are scientifically-based, outcomes-driven, and cost-conscious.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes