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portada When Buyers say no: Essential Strategies for Keeping a Sale Moving Forward (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2014
Idioma
Inglés
N° páginas
320
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 16.3 x 3.3 cm
Peso
0.54 kg.
ISBN13
9781455550593

When Buyers say no: Essential Strategies for Keeping a Sale Moving Forward (en Inglés)

Tom Hopkins (Autor) · Ben Katt (Autor) · Business Plus · Tapa Dura

When Buyers say no: Essential Strategies for Keeping a Sale Moving Forward (en Inglés) - Hopkins, Tom ; Katt, Ben

Libro Físico

S/ 104,85

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  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "When Buyers say no: Essential Strategies for Keeping a Sale Moving Forward (en Inglés)"

This is a complete and practical guide which highlights the authors' new strategic approaches to selling when the buyer initially declines or is resistant on a sales opportunity. Hopkins and Katt explain that most sales reps take a traditional linear approach to selling, but that the trick in closing is in taking a more creative and circular approach. That's the key. It all starts with how the buyer initially says, "No." Too many sales reps don't pay close attention as to how that's presented. Hopkins and Katt point out that "no" may suggest all sorts of other options -- avenues that can eventually lead to the buyer actually saying yes. The authors introduce a novel concept called the Circle of Persuasion which offers sales reps a new approach in this potentially tricky process. Along the way, WHEN BUYERS SAY NO details prescriptive steps and even sample dialogues that will instruct and guide sales professionals on how to best cultivate buyer-seller relationships. There's particular emphasis on how to establish the kind of rapport that ultimately leads to a successful close.

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Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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