¡Envío GRATIS a TODO el Perú desde S/89!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Zendesk for Customer Service agents: How to solve tickets in Zendesk Support (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
250
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.3 cm
Peso
0.34 kg.
ISBN13
9781800496415

Zendesk for Customer Service agents: How to solve tickets in Zendesk Support (en Inglés)

Nils Rebehn (Autor) · Independent Publishing Network · Tapa Blanda

Zendesk for Customer Service agents: How to solve tickets in Zendesk Support (en Inglés) - Rebehn, Nils

Libro Físico

S/ 68,58

S/ 137,15

Ahorras: S/ 68,58

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 31 de Mayo y el Viernes 14 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Zendesk for Customer Service agents: How to solve tickets in Zendesk Support (en Inglés)"

Everything you need to know to solve tickets in Zendesk. Get started with Zendesk(c) with this easy-to-read book. This book is for beginners-no technical background required.Do you need to learn Zendesk for your job?You want to use Zendesk but don't know where to start?Are you getting lost in the documentation?This book is based on the best-selling course "Zendesk for Customer Service Agents".Learn everything you need how to work on and solve tickets in Zendesk. It takes you from the basics to all the things agents need in their daily work. The chapters are in an order that makes sense and builds on what you learn at each step.You will learn aboutZendesk basics and the user interfaceWhat tickets are and where they come fromHow to work with tickets and respond to customersHow to solve email ticketsZendesk productivity tips and best practicesThe author worked at Zendesk for five years before starting Guidoo Services(TM)-an official Zendesk partner specialised in implementing Zendesk for companies. He trained over 1.000 students in person and thousands more virtually through his online courses.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes