Compartir
Building Mentoring Capacity in Teacher Education: A Guide to Clinically-Based Practice (en Inglés)
John E. Henning; Dianne M. Gut; Pamela C. Beam (Autor)
·
Routledge
· Tapa Blanda
Building Mentoring Capacity in Teacher Education: A Guide to Clinically-Based Practice (en Inglés) - John E. Henning; Dianne M. Gut; Pamela C. Beam
Educación y pedagogía
S/ 160,15
S/ 320,31
Ahorras: S/ 160,15
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 11 de Julio y el
Lunes 29 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Building Mentoring Capacity in Teacher Education: A Guide to Clinically-Based Practice (en Inglés)"
This book is an instructional guide for designing and implementing mentoring programs that support clinically-based teacher education. Veteran teacher educators John E. Henning, Dianne M. Gut, and Pam C. Beam outline a developmental approach for supporting mentees as they grow in their careers from teacher candidates to early-career teachers and teacher leaders. Mentors will learn how professional development occurs and how to create the conditions to foster and accelerate it. In Part I, chapters outline key components of the mentoring process, including strategies for engaging, coaching, co-teaching, and encouraging reflection. Part II demonstrates how those strategies can support mentees at different stages of their development. Included throughout are case studies, activities, and discussion questions to facilitate learning.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.