¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Consumer-Driven Demand and Operations Management Models: A Systematic Study of Information-Technology-Enabled Sales Mechanisms (International Series in Operations Research & Management Science, 131) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
512
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781489983695
N° edición
2009th

Consumer-Driven Demand and Operations Management Models: A Systematic Study of Information-Technology-Enabled Sales Mechanisms (International Series in Operations Research & Management Science, 131) (en Inglés)

Netessine Serguei|Tang Christopher S. (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Consumer-Driven Demand and Operations Management Models: A Systematic Study of Information-Technology-Enabled Sales Mechanisms (International Series in Operations Research & Management Science, 131) (en Inglés) - Netessine Serguei|Tang Christopher S.

Libro Físico

S/ 875,01

S/ 1.750,03

Ahorras: S/ 875,01

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 26 de Junio y el Miércoles 10 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Consumer-Driven Demand and Operations Management Models: A Systematic Study of Information-Technology-Enabled Sales Mechanisms (International Series in Operations Research & Management Science, 131) (en Inglés)"

Part I-Rational consumer behavior: endogenous decision making mechanisms.- Cheap talk in operations: role of intentional vagueness.- Product design in a market with satisficing customers.- The effect of assortment rotation on consumer choice, and its impact on competition.- Models of herding behavior in operations management.- Part II-Organizational strategies for managing rational/strategic consumer behavior.- Internet-based distribution channel for product diversion with potential manufacturer's intervention.- Managing client portfolio in a two-tier supply chain.- Strategic customer behavior and the benefit of decentralization.- Part III-Products strategies for managing rational/strategic consumer behavior.- Is assortment selection a popularity contest?.- Product design, pricing, and capacity investment in a congested production system.- Selling to strategic customers: opaque selling strategies.- Competing through mass customization.- Part IV-Operational strategies for managing rational/strategic consumer behavior.- Counteracting strategic consumer behavior in dynamic pricing systems.- Mitigating the adverse impact of strategic waiting in dynamic pricing settings.-The impact of strategic consumer behavior on the value of operational flexibility.- Capacity rationing with strategic customers.- Part V-Pricing strategies for managing rational/strategic consumer behavior.- Shaping consumer demand through the use of contingent pricing.- Strategic consumer response to dynamic pricing of perishable products.- Strategic behavior in supply chains: information acquisition.- Index.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes