¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Curriculum Histories in Place, in Person, in Practice (Studies in Curriculum Theory Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
336
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781032390093
N° edición
1

Curriculum Histories in Place, in Person, in Practice (Studies in Curriculum Theory Series) (en Inglés)

Petra Munro Hendry (Editor), Molly Quinn (Editor), Roland Mitchell (Editor), Jacqueline Bach (Editor) (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Curriculum Histories in Place, in Person, in Practice (Studies in Curriculum Theory Series) (en Inglés) - Petra Munro Hendry (Editor), Molly Quinn (Editor), Roland Mitchell (Editor), Jacqueline Bach (Editor)

Libro Nuevo

S/ 408,85

S/ 817,70

Ahorras: S/ 408,85

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 12 de Julio y el Martes 30 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Curriculum Histories in Place, in Person, in Practice (Studies in Curriculum Theory Series) (en Inglés)"

This book situates the Curriculum Theory Project at Louisiana State University within a larger historical framework of curriculum work, examining the practices which have sustained this type of curricular vitality over the lifetime of the field's existence. Divided into seven parts, the authors illuminate seven practices which have sustained the scholarship, graduate programs, mentorship, and networking that have been critical to maintaining a web of international relationships. This exploration and coming together of intergenerational stories reveals a more complete and nuanced narrative of the development of curriculum theory over the last 60 years. Crucially, the project exemplifies the continuing resilience of curriculum theory despite ongoing neo-liberal aspirations to reframe education as a business. Reflecting upon the lived experiences and articulated memories of those who have participated in the project and analysis of documents collected over its 25-year history, it considers curriculum history(ies) writ large through and from this lens of practice. As such, it opens up fresh insights for cultivating the vitality and vigor of curriculum theory more broadly on an international scale and with a view to future directions for the field. It will appeal to both new and experienced scholars working across education foundations, urban education, philosophy of education, and higher education, and researchers from across history, sociology, anthropology, ethnic studies, and gender studies.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes