Por pocos días: ¡Envío GRATIS a TODO el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada data sources for business and market analysis: 4th ed. (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
1994
Idioma
Inglés
N° páginas
475
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
20.3 x 12.7 x 2.5 cm
Peso
0.47 kg.
ISBN
0810846586
ISBN13
9780810846586
N° edición
0004

data sources for business and market analysis: 4th ed. (en Inglés)

John V. Ganly (Autor) · Scarecrow Press · Tapa Blanda

data sources for business and market analysis: 4th ed. (en Inglés) - Ganly, John V.

Libro Nuevo

S/ 497,87

S/ 995,74

Ahorras: S/ 497,87

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 17 de Junio y el Lunes 01 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "data sources for business and market analysis: 4th ed. (en Inglés)"

Now in paperback! A totally revised and updated version of the well-known and well-received 3rd edition by Nathalie Frank & John Ganly (cited in Sheehy and White and recommended by Library Journal), this is a guide to information sources, primarily but not exclusively statistical, available to the researcher working in the business field. Global in scope, the new edition covers information in all formats. While Ganly continues to emphasize marketing information, he also covers general business sources and financial sources. The book stresses the importance of understanding the source producing the information, with each chapter devoted to a particular type of organization or body of information. Major sections deal with the output of the Federal government; regional and local governments; foreign sources; universities; and research centers and professional and trade associations. Each section lists aids available to the researcher using the information and identifies the major recurring information products of a given organization. The revolution in information access that has taken place since the third edition has made it essential to greatly expand the identification of machine readable information sources available to the researcher and to introduce new formats such as CD-ROM. The new edition also includes expanded coverage of intergovernmental and foreign business information sources and a new chapter on sources for software and hardware. The author has updated information about major sources listed in earlier editions.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes