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portada Designing for Growth: A Design Thinking Tool kit for Managers (Columbia Business School Publishing) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2011
Idioma
Inglés
N° páginas
227
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.6 x 22.1 x 2.3 cm
Peso
0.73 kg.
ISBN13
9780231158381

Designing for Growth: A Design Thinking Tool kit for Managers (Columbia Business School Publishing) (en Inglés)

Jeanne Liedtka (Autor) · Tim Ogilvie (Autor) · Columbia Business School Publishing · Tapa Dura

Designing for Growth: A Design Thinking Tool kit for Managers (Columbia Business School Publishing) (en Inglés) - Jeanne Liedtka; Tim Ogilvie

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Designing for Growth: A Design Thinking Tool kit for Managers (Columbia Business School Publishing) (en Inglés)"

Jeanne Liedtka and Tim Ogilvie educate readers in one of the hottest trends in business: "design thinking," or the ability to turn abstract ideas into practical applications for maximal business growth. Liedtka and Ogilvie cover the mind-set, techniques, and vocabulary of design thinking, unpack the mysterious connection between design and growth, and teach managers in a straightforward way how to exploit design's exciting potential. Exemplified by Apple and the success of its elegant products and cultivated by high-profile design firms such as IDEO, design thinking unlocks creative right-brain capabilities to solve a range of problems. This approach has become a necessary component of successful business practice, helping managers turn abstract concepts into everyday tools that grow business while minimizing risk.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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