Compartir
Doing PDS: Stories and Strategies from Successful Clinically Rich Practice (HC) (en Inglés)
Garas-York, Keli ; Del Prado Hill, Pixita ; Day, Leslie K. (Autor)
·
Information Age Publishing
· Tapa Dura
Doing PDS: Stories and Strategies from Successful Clinically Rich Practice (HC) (en Inglés) - Garas-York, Keli ; del Prado Hill, Pixita ; Day, Leslie K.
S/ 487,39
S/ 974,79
Ahorras: S/ 487,39
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 12 de Agosto y el
Lunes 26 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Doing PDS: Stories and Strategies from Successful Clinically Rich Practice (HC) (en Inglés)"
SUNY Buffalo State is a unique urban comprehensive liberal arts public institution serving a large number of first generation college students. One flagship program at the college is the Professional Development Schools (PDS) consortium. Beginning in 1991 with one partner school, the SUNY Buffalo State PDS consortium now partners with approximately 45 schools locally, in Western New York, New York City, and across five continents. This book seeks to share the skills, knowledge, and examples of evidence-based practice of this innovative program to offer readers ideas for how teacher education and professional development might be re-conceptualized and re-energized.