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portada forgery in christianity: a documented record of the foundations of the christian religion (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2010
Idioma
Inglés
N° páginas
462
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
25.4 x 17.8 x 2.5 cm
Peso
1.01 kg.
ISBN
1169346790
ISBN13
9781169346796

forgery in christianity: a documented record of the foundations of the christian religion (en Inglés)

Joseph Wheless (Autor) · Kessinger Publishing · Tapa Dura

forgery in christianity: a documented record of the foundations of the christian religion (en Inglés) - Wheless, Joseph

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "forgery in christianity: a documented record of the foundations of the christian religion (en Inglés)"

This scarce antiquarian book is a facsimile reprint of the original. Due to its age, it may contain imperfections such as marks, notations, marginalia and flawed pages. Because we believe this work is culturally important, we have made it available as part of our commitment for protecting, preserving, and promoting the world's literature in affordable, high quality, modern editions that are true to the original work.

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