Compartir
Gpu Ray Tracing in Non-Euclidean Spaces (en Inglés)
Luiz Velho
(Autor)
·
Vinícius Da Silva
(Autor)
·
Tiago Novello
(Autor)
·
Springer
· Tapa Blanda
Gpu Ray Tracing in Non-Euclidean Spaces (en Inglés) - Novello, Tiago ; Da Silva, Vinícius ; Velho, Luiz
S/ 364,40
S/ 728,80
Ahorras: S/ 364,40
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 15 de Julio y el
Viernes 26 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Gpu Ray Tracing in Non-Euclidean Spaces (en Inglés)"
This book explores the visualization of three-dimensional non-Euclidean spaces using ray-tracing techniques in Graphics Processing Unit (GPU). This is a trending topic in mathematical visualization that combines the mathematics areas of geometry and topology, with visualization concepts of computer graphics. Several conditions made this a special moment for such topic. On one hand, the development of mathematical research, computer graphics, and algorithms have provided the necessary theoretical framework. On the other hand, the evolution of the technologies and media allows us to be immersed in three-dimensional spaces using Virtual Reality. The content of this book serves both experts in the areas and students. Although this is a short book, it is self-contained since it considers all the ideas, motivations, references, and intuitive explanations of the required fundamental concepts.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.