¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Handbook of Research on Innovation and Development of E-Commerce and E-Business in ASEAN, VOL 1 (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
500
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 2.7 cm
Peso
1.43 kg.
ISBN13
9781668432884

Handbook of Research on Innovation and Development of E-Commerce and E-Business in ASEAN, VOL 1 (en Inglés)

Almunawar, Mohammad Nabil ; Anshari Ali, Muhammad ; Ariff Lim, Syamimi (Autor) · Business Science Reference · Tapa Dura

Handbook of Research on Innovation and Development of E-Commerce and E-Business in ASEAN, VOL 1 (en Inglés) - Almunawar, Mohammad Nabil ; Anshari Ali, Muhammad ; Ariff Lim, Syamimi

Libro Nuevo

S/ 1.135,11

S/ 2.270,22

Ahorras: S/ 1.135,11

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 05 de Agosto y el Lunes 19 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Handbook of Research on Innovation and Development of E-Commerce and E-Business in ASEAN, VOL 1 (en Inglés)"

Business-to-consumer (B2C) and consumer-to-consumer (C2C) e-commerce transactions, including social commerce, are rapidly expanding, although e-commerce is still small when compared to traditional business transactions. As the familiarity of making purchases using smart devices continues to expand, many global and regional investors hope to target the ASEAN region to tap into the rising digital market in this region.The Handbook of Research on Innovation and Development of E-Commerce and E-Business in ASEAN is an essential reference source that discusses economics, marketing strategies, and mobile payment systems, as well as digital marketplaces, communication technologies, and social technologies utilized for business purposes. Featuring research on topics such as business culture, mobile technology, and consumer satisfaction, this book is ideally designed for policymakers, financial managers, business professionals, academicians, students, and researchers

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes