Por pocos días: ¡Envío GRATIS a TODO el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Hyperlocal Journalism and Digital Disruptions (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781032178950

Hyperlocal Journalism and Digital Disruptions (en Inglés)

Scott Downman; Richard Murray (Autor) · Routledge Chapman Hall · Tapa Blanda

Hyperlocal Journalism and Digital Disruptions (en Inglés) - Scott Downman; Richard Murray

Libro Nuevo

S/ 94,95

S/ 189,90

Ahorras: S/ 94,95

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 03 de Julio y el Viernes 19 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Hyperlocal Journalism and Digital Disruptions (en Inglés)"

At a time when digital technologies are impacting on the success and sustainability of traditional models of journalism, hyperlocal journalism seeks to restore journalistic integrity, build community, incite change and engage audiences. This book argues for the increased importance of these new forms of localized reporting in the digital age.Hyperlocal Journalism and Digital Disruptions begins with the fundamental question of what hyperlocal journalism is, then focuses on three case studies which illustrate its potential to thrive when the right balance is struck between audience engagement, investment and respect. Each case study examines a different start-up in Australia and New Zealand. Although the notion of hyperlocal journalism is not new, the ways in which these regionalized stories are now being told has evolved. This book demonstrates the increased necessity for tailored approaches to creating and providing hyperlocal journalism in order to engage targeted audiences, meet their needs for news and reclaim authenticity and credibility for journalism.This is a valuable resource for researchers, academics, students and practitioners in the areas of Digital Journalism and Media Studies generally.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes