¡Envío GRATIS a TODO el Perú desde S/89!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada K-12 Classroom Research in Language Teaching and Learning: Narratives for Understanding and Engaging in Teacher Research (Routledge Research in Language Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
336
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781032737201
N° edición
1

K-12 Classroom Research in Language Teaching and Learning: Narratives for Understanding and Engaging in Teacher Research (Routledge Research in Language Education) (en Inglés)

Reynolds Kate Mastruserio,Kuttig Khanh-Duc (Autor) · Routledge · Tapa Dura

K-12 Classroom Research in Language Teaching and Learning: Narratives for Understanding and Engaging in Teacher Research (Routledge Research in Language Education) (en Inglés) - Reynolds Kate Mastruserio,Kuttig Khanh-Duc

Libro Nuevo

S/ 553,93

S/ 1.107,86

Ahorras: S/ 553,93

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 30 de Mayo y el Viernes 14 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "K-12 Classroom Research in Language Teaching and Learning: Narratives for Understanding and Engaging in Teacher Research (Routledge Research in Language Education) (en Inglés)"

This edited volume presents narratives on a range of methods for research on second language teaching and learning appropriate to the elementary, middle, and high schools (K-12). Teacher researchers in different worldwide contexts narrate their processes to explain and demonstrate practitioner research in context; contributors describe their research from exploring the rationale for the project, to designing the study, analyzing the data, and disseminating it. As such, the book illustrates how K-12 practitioners design, gather, analyze, interpret, and strategically employ data to make data-driven, evidence-based, and analysis-informed instructional, assessment and programmatic decisions. This volume empowers teacher-researchers and allows them to envision research projects in their own classrooms. Offering new insights into the researchers' thinking processes, challenges, and solutions, and advocating teacher research for understanding learning, the teaching of language, and the development of SLA, this text will appeal to educators and researchers involved in language education, second language acquisition, TESOL, ESL/EFL/ELT, and applied linguistics.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes