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portada Key Concepts in Geography (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
480
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
24.4 x 17.3 x 3.3 cm
Peso
0.94 kg.
ISBN
1412930219
ISBN13
9781412930215
N° edición
0002
Categorías

Key Concepts in Geography (en Inglés)

Clifford, Nicholas ; Holloway, Sarah L. ; Rice, Stephen P. (Autor) · Sage Publications Ltd · Tapa Dura

Key Concepts in Geography (en Inglés) - Clifford, Nicholas ; Holloway, Sarah L. ; Rice, Stephen P.

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Key Concepts in Geography (en Inglés)"

Including ten new chapters on nature, globalization, development, and risk and a new section on practicing geography, this is a completely revised and updated edition of the bestselling, standard student resource. The Second Edition of Key Concepts in Geography explains the key terms - space, time, place, scale, landscape - that define the language of geography. It is unique in the reference literature as it provides - in one volume - concepts from both human geography and physical geography; especially relevant now that environment is so critical to our understanding of geography.

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El libro está escrito en Inglés.
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