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portada Researching Audiences (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2003
Idioma
Inglés
N° páginas
256
Encuadernación
Tapa Blanda
Peso
1.70
ISBN
0340762748
ISBN13
9780340762745
N° edición
1

Researching Audiences (en Inglés)

Kim Schroder (Autor) · Bloomsbury Academic · Tapa Blanda

Researching Audiences (en Inglés) - Kim Schroder

Libro Nuevo

S/ 411,20

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Researching Audiences (en Inglés)"

How do young audiences play with the cultural spectacle offered by reality shows like Big Brother? How does interactive media influence learning the process in educational and everyday settings? How can corporate communicators address their ethical commitment more effectively to the general public? And is there a link between television viewing and violent behavior? Researching Audiences is a practical hands-on guide to the main types of empirical fieldwork that have established themselves in academic, policy, and commercial research. It will help you explore what audience members do with the media, how they make sense of the media, and how the media may influence social affairs from the micro to the macro level.

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