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portada Synergy: Music and the Liberal Arts (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
170
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
20.3 x 12.7 x 0.9 cm
Peso
0.17 kg.
ISBN13
9780578314877

Synergy: Music and the Liberal Arts (en Inglés)

Robert L. Martin (Autor) · Robert L. Martin · Tapa Blanda

Synergy: Music and the Liberal Arts (en Inglés) - Martin, Robert L.

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Synergy: Music and the Liberal Arts (en Inglés)"

Understand the theory, the practical details, and the concrete benefits of the music-liberal arts synergy, illuminated by Robert Martin's decades of experience as a cellist, philosopher and founding director of the Bard Conservatory. The book contains a Manifesto arguing that young musicians deserve and need a first-class liberal arts education, along with the story of the only conservatory in which all students pursue the double-degree, and reflections by its graduates.The skills and attitudes fostered by an education in the liberal arts and sciences are exactly those that will make the difference between technical excellence and genuine musical artistry.

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