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portada the art of m&a integration,a guide to mergining resources, processes, and responsibilities (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
527
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.6 x 16.4 x 4.3 cm
Peso
0.91 kg.
ISBN
0071448101
ISBN13
9780071448109
N° edición
0002

the art of m&a integration,a guide to mergining resources, processes, and responsibilities (en Inglés)

Reed Lajoux, Alexandra (Autor) · McGraw-Hill Companies · Tapa Dura

the art of m&a integration,a guide to mergining resources, processes, and responsibilities (en Inglés) - Reed Lajoux, Alexandra

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Reseña del libro "the art of m&a integration,a guide to mergining resources, processes, and responsibilities (en Inglés)"

Your roadmap to success in the world of postmerger integration Nearly half of today's executives attribute M&A failure to poor integration between merging businesses. This thoroughly revised edition of The Art of M&A Integration provides you with updated facts on integration of compensation plans, new FASB and GAAP accounting rules, strategies for merging IT systems and processes, and more.

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