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portada Twentieth-Century America: Politics and Power in the United States 1900-2000 (Hodder Arnold Publication) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2004
Idioma
Inglés
N° páginas
320
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780340614082
N° edición
1

Twentieth-Century America: Politics and Power in the United States 1900-2000 (Hodder Arnold Publication) (en Inglés)

Michael Heale (Autor) · Bloomsbury Academic · Tapa Dura

Twentieth-Century America: Politics and Power in the United States 1900-2000 (Hodder Arnold Publication) (en Inglés) - Michael Heale

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Twentieth-Century America: Politics and Power in the United States 1900-2000 (Hodder Arnold Publication) (en Inglés)"

In 1941 Time magazine publisher Henry Luce spoke of the 'American Century', anticipating that the values of the United States would spread around the world. Twentieth-Century America provides a comprehensive analysis of the changes and continuities in the US political system from 1900 to 2000, a period of unprecedented growth and power in US history, though one that was also punctuated by crises and division.

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