Envío GRATIS a TODO el Perú ¡Feliz día del libro!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada young language learners' motivation and attitudes: longitudinal, comparative and explanatory perspectives (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2013
Idioma
Inglés
N° páginas
288
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.6 x 16.0 x 2.3 cm
Peso
0.57 kg.
ISBN
1441194274
ISBN13
9781441194275

young language learners' motivation and attitudes: longitudinal, comparative and explanatory perspectives (en Inglés)

Sybille Heinzmann (Autor) · Bloomsbury Academic · Tapa Dura

young language learners' motivation and attitudes: longitudinal, comparative and explanatory perspectives (en Inglés) - Heinzmann, Sybille

Libro Nuevo

S/ 1.052,82

S/ 2.105,64

Ahorras: S/ 1.052,82

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 17 de Mayo y el Viernes 31 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "young language learners' motivation and attitudes: longitudinal, comparative and explanatory perspectives (en Inglés)"

Taking three different perspectives, this book looks at primary school children's language learning motivation and language attitudes. In adopting a longitudinal perspective, the book fills a research gap and provides a macro-level analysis of motivational development over time. It reveals a surprising amount of stability in primary school children's motivational and attitudinal development. The comparative perspective looks at the learners' affective dispositions with regard to English (theorized as a 'global language') and French (theorized as a 'national language'). The comparisons between global language and national language are relevant across the world, especially in situations where instruction in languages other than English struggles to get attention. The results reveal sizeable differences between the two languages, with children being substantially more motivated to learn English than to learn French. Finally, the explanatory section identifies key antecedents of the learners' motivational and attitudinal dispositions - and thereby opens up paths for intervention relevant for those working in the field of language instruction.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes