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portada 50 Questions to get the Party Started: A fun way to Break the ice at Parties (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
54
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781088069356

50 Questions to get the Party Started: A fun way to Break the ice at Parties (en Inglés)

Amber M Hill (Autor) · Pink Terrace Publishing · Tapa Blanda

50 Questions to get the Party Started: A fun way to Break the ice at Parties (en Inglés) - Amber M Hill

Libro Físico

S/ 78,50

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "50 Questions to get the Party Started: A fun way to Break the ice at Parties (en Inglés)"

50 unique behavioral, situational, and preference questions to get mouthwatering conversations started.Discover more about yourself, relationships, and friendships. Great for social gatherings or house parties, and a good book to take on a road trip to pass the time. A great tool for practicing your conversation skills, as well as discovering elements of information that had not previously emerged. If you are brave enough, take it on one of your first dates, it is a great way to break the ice with someone you are trying to get to know.

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