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portada 60 Seconds: How to tell your company's story and the brain science to make it stick (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
78
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
19.8 x 12.9 x 0.4 cm
Peso
0.09 kg.
ISBN13
9781480237599
Categorías

60 Seconds: How to tell your company's story and the brain science to make it stick (en Inglés)

Andrew Angus (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

60 Seconds: How to tell your company's story and the brain science to make it stick (en Inglés) - Angus, Andrew

Libro Nuevo

S/ 71,47

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "60 Seconds: How to tell your company's story and the brain science to make it stick (en Inglés)"

In 60 seconds, Switch Video Founder and CEO Andrew Angus explains how to tell your company's story. In this book you will discover: how to simplify your company's story so people know what you do, how to use the dual coding theory so people relate to and remember your story, and how to better connect with your audience so more people buy your product or service.

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El libro está escrito en Inglés.
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