Libros para mamá: ¡Hasta 60% OFF y despacho en 24 horas!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada A Philosophical Approach to Perceptions of Academic Writing Practices in Higher Education: Through a Glass Darkly (Routledge Research in Higher Education) [Hardcover ] (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367209940

A Philosophical Approach to Perceptions of Academic Writing Practices in Higher Education: Through a Glass Darkly (Routledge Research in Higher Education) [Hardcover ] (en Inglés)

French, Amanda (Autor) · Routledge Chapman Hall · Tapa Dura

A Philosophical Approach to Perceptions of Academic Writing Practices in Higher Education: Through a Glass Darkly (Routledge Research in Higher Education) [Hardcover ] (en Inglés) - French, Amanda

Libro Físico

S/ 581,27

S/ 1.162,55

Ahorras: S/ 581,27

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 27 de Mayo y el Martes 11 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "A Philosophical Approach to Perceptions of Academic Writing Practices in Higher Education: Through a Glass Darkly (Routledge Research in Higher Education) [Hardcover ] (en Inglés)"

This book takes a philosophical approach to the question 'what is academic writing?' and specifically explores the question of how academic writing and writing development can be better understood and developed by lecturers in higher education. It examines how a number of interconnected and interdisciplinary political, linguistic, discursive, ontological and epistemological frameworks can be used to inform a 'post-qualitative' approach for research into higher education academic writing practices, employing a Bourdusian/ Deluzean inspired approach. Using lecturers' own perceptions and experiences of academic writing, and treating them as part of a 'professional academic writing in higher education habitus', the book illustrates and analyses a number of ideas and concepts through a broadly post-qualitative paradigm. It also offers a number of innovative academic writing and writing development practices.Offering an in-depth discussion into how lecturers might better negotiate academic writing practices and use their own academic writing experiences to develop students' writing, this book will be highly relevant to academics, scholars and post-graduate students working in higher education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes