¡Envío GRATIS a TODO el Perú desde S/89!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada An Introduction to Christian Theology (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2022
Idioma
Inglés
N° páginas
686
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.6 x 15.2 x 3.2 cm
Peso
1.09 kg.
ISBN13
9781108810784
N° edición
0002
Categorías

An Introduction to Christian Theology (en Inglés)

Richard J. Plantinga (Autor) · Thomas R. Thompson (Autor) · Matthew D. Lundberg (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Blanda

An Introduction to Christian Theology (en Inglés) - Plantinga, Richard J. ; Thompson, Thomas R. ; Lundberg, Matthew D.

Libro Nuevo

S/ 163,99

S/ 327,97

Ahorras: S/ 163,99

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 24 de Mayo y el Jueves 06 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "An Introduction to Christian Theology (en Inglés)"

Far from being solely an academic enterprise, the practice of theology can pique the interest of anyone who wonders about the meaning of life. This introduction to Christian theology - exploring its basic concepts, confessional content, and history - emphasizes the relevance of the key convictions of Christian faith to the challenges of today's world. Part I introduces the project of Christian theology and sketches the critical context that confronts Christian thought and practice today. Part II offers a survey of the key doctrinal themes of Christian theology, including revelation, the triune God, and the world as creation, identifying their biblical basis and the highlights of their historical development before giving a systematic evaluation of each theme. Part III provides an overview of Christian theology from the early church to the present. Thoroughly revised and updated, the second edition of An Introduction to Christian Theology includes a range of new visual and pedagogical features, including images, diagrams, tables, and more than eighty text boxes, which call attention to special emphases, observations, and applications to help deepen student engagement.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes